06 فبراير 2010

اجمل عيد ميلاد



             





  كل سنه وانت طيبه يااجمل رورو في العالم وعقبال مائه سنه يارب


                                 




















كلنا نقول لها كل سنه وانت طيبه 






                                

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

مرسى يا اجمل شروق ف حيااااااااتى

غير معرف يقول...

يابنتى انتى ليه تعبه نفسك على الفاضى كبرى ياشروق وعيشى مرتاحه وعلى رأى الشاعر من حبنا حبناه وسار متعنا متاعه ومن فرقنا فرقناه وحرم علينا اجنماعه ايه يابنتى الصداقه الا تعمل فى الانسان كده ومين الواحده او الواحد الا يخلى الانسان حزين طول عمره وفى النهايه هقولك عيشى وكبرى كله كلام فاضى والله

غير معرف يقول...

يابنتى والله اقصى عقاب للقلب تمسكه بالحب عندما يموت وبعدين اساسا يعنى هو فى انسان يستاهل حد يحزن عليه انتى ممكن تقولى عليا انسانه غريبه بس لازم تكونى قلبك ميت علشان تقدرى تعيشى فى الحياه دى والله ياشرووووووووووق
ومش عايزه اقول ليكى كده تانى وعيزاكى تغيرى نغيرى نغمه الحزن الا انتى فيها دى ونفسى اشوف تعبيرات من واحده سعيده جدا على المدرونه قريب علشان بجد اكون فرحانه ومش مهم كمان تعرفى انا مين اعتبرينى واحده بتحبك وخايفه عليكى ومتفكريش كتير انا مين علشان متتعبيش

غير معرف يقول...

بس بجد انا رأيى عن المدونه انها خطيره ومسيرك يوم من الايام توصلى انتى بجد موهوبه وكمان بفكرك اوعى تفكرى كتير انا مين علشان متتعبيش اوى وانا خايفه عليكى جامد ومهما يكون انا بموووووووت وهمموووووووت فى قبرى اوعى تفتكرى هقولك بموت فيكى هههههههههه